De 2e editie van het Lentetoernooi bij de senioren zat ook dit jaar weer helemaal vol! Met 56 deelnemers was het gezellig druk in de zaal.

Leden konden iemand meenemen om samen wedstrijdjes mee te spelen. Het was een leuke en sportieve manier om meer mensen kennis te laten maken met badminton. Nodig ze gerust nog een keer uit om mee te doen op een reguliere speelavond.

Van tevoren verdeeld in 4 poules (enigszins op sterkte), werden er 7 rondes gespeeld van elk 15 minuten, en ging het er fanatiek aan toe. De poules bestonden uit 7 teams; elk team speelde eenmaal tegen alle andere teams en had één ronde pauze. Om een extra prijsje te kunnen verdienen, kon iedereen raden hoeveel punten er in totaal gescoord zouden worden die avond. Uiteindelijk zat Jolein hier het dichtstbij, zij had 5208 ingevuld en het waren er uiteindelijk 5260.

Hopelijk heeft iedereen leuke wedstrijdjes gespeeld! Hieronder staan nog een aantal foto’s. Klik op een foto voor een groter formaat.

De uiteindelijke uitslag: