Het was een heerlijk zonnige nazomerdag, de dag van het jaarlijkse Camping Badminton Toernooi. Maar liefst 54 sportievelingen namen deel. In duo’s werd er gestreden voor die felbegeerde eerste plaats. De wind speelde bij iedereen parten, wat het, ongeacht de badmintonervaring, een eerlijke strijd maakte. Uiteindelijk bleven er in elk van de drie poules de twee beste teams over. In de finale bleken de volgende teams de sterkste te zijn en zij gingen met een prijs naar huis:

Poule 1: Tjisse Winkelmolen en Erwin Winkelmolen

Poule 2: Susan Jeuken en Jolanda Jeuken

Poule 3: Loes Jacobs en Jill van Dijk

Na de wedstrijden hielp iedereen met opruimen, kon er gedoucht worden en werd de barbecue aangezet. Niet veel later zat iedereen aan een lekker stukje vlees en een heerlijk gekoeld drankje. Een goed verzorgde barbecue!

Het was een zeer geslaagde dag en dat zou het nooit kunnen zijn zonder de hulp van anderen. Middels deze weg willen wij Gemeente Someren, Café de Postel, vrijwilligers, deelnemers en natuurlijk de organisatie, bestaande uit Gijs, José en Jill, hartelijk bedanken. We hopen volgend jaar op weer zo’n fanatieke, gezellige en grote opkomst en natuurlijk jullie hulp!